2020年11月16日星期一

[露營裝備] [露營用品] NITECORE NU25 HEADLAMP 頭燈4 (行山, 探險, 防身)

為左係熄晒燈的情況下,繼續進行我的工作,習慣左夜晚家人訓左覺後我就用頭燈, 試過用到頭帶鬆晒,又試過用爛左一隻頭燈,一年前開始轉用Black Diamond Spot325,有轉MODE 掣,方便好多,但都仲係要入電池的頭燈,因為我係用叉電,所以每次無電都要換電同叉返D舊電,最近開始感覺到D 叉電好似就黎到期,諗諗下其實應該買隻充電式的頭燈就唔洗咁煩。

其實BD一向都有充電式頭燈,一隻ReVolt,一隻Icon,其實係特賣場我都買過隻舊版ReVolt,貪平,買返去先知,其實ReVolt都係用充電池,但就可以直接插USB 幫個充電池充電,所以其實佢都係可以用普通3A電,最後隻頭燈俾左老婆用,佢有先見之明,佢話充電式方便D。另外一隻Icon,上網Search 下就知呢款好大陣仗,價位又高,流明光度都好高,屋企用就浪費左。仲有兩款跑步用頭燈,Sprinter 275同Sprint 225,Sprint 225 略嫌光度爭少少,Sprinter 275 都係入充電池,所以都不在考慮之列。

所以就想搵隻平平地又係充電式的頭燈,一輪資料搜集之後,發現NITECORE 有幾款,NU25,NU32同NU35,其實外型就NU32同NU35型仔D,NU35我就一定唔會買,我就係唔想入電池,佢就又可以入電池又可以叉電,NU25就超輕得28g,最高亮度360流明,係屋企用就啱晒(同埋有我鍾意的黃色),唔好見佢只係得兩粒掣,其實有好多模式可以玩,有得賣的鋪頭,樓上鋪同網店,都賣得幾貴,最後去左鴨寮街買,價錢仲低過貼係產品上的標價。

NITECORE NU25 HEADLAMP (Rechargeable)
  • 極輕28g
  • 內置610mAh鋰電池
  • 最高360流明
  • 有電量提示燈
  • 有白光輔助燈、紅光輔助燈、紅光警示燈、SOS、信標
  • 按鍵鎖定,防止誤觸
  • IP66防塵防水
  • 1.5米防跌落高度





















沒有留言:

發佈留言