2017年8月15日星期二

[露營心得] 天幕防風繩長度 (起天幕, 風繩, 營繩, 落釘, 天幕柱)

一般係舖頭買返黎的營繩(防風繩)都係4米、5米和6米左右,如果自己買繩返黎剪栽做天幕的防風繩,咁應該要預幾多米好,多得滯就會條條fing,少得滯唔夠用就揼心,其實根據天幕柱的高度,係可以計返天幕柱頂同落釘位的距離,有左呢個距離,再預多小小做調節或綁結之用,就可以知道要幾長的繩至夠,而計算方法唔咁複雜只係用畢氏定理 a2 + b2 = c2

而小弟主要用兩種"一人起天幕的方法"來定落釘位同防風繩的角度...

天幕柱落釘法
首先定好天幕柱的位置,之後將天幕柱向天幕的反方向打橫放在地上,天幕柱底仍然係B點,天幕柱頂就是C點,搵到C 點(如防風繩夠多,此處都可以落釘),再將另一支天幕柱打直放近C點,天幕柱中間正正就是C點之上,而第二支天幕柱的兩端正正就是D和E點。

C、D和E都是可以落釘的位置,D和E的距離較遠,防風繩亦要較長些,ACB是45度,ADB和AEB大約是41.8度,以下就是用畢氏定理計算出來的結果。


45度角落釘法
首先定好天幕柱的位置,之後將天幕柱向天幕的反方向打橫放在地上,天幕柱底仍然係B點,天幕柱頂就是C點,搵到C 點(如防風繩夠多,此處都可以落釘),再將天幕柱以柱底為圓心向上轉大約45度(直角90度的一半),天幕柱頂就是D點,將天幕柱回歸BC的位置,再將天幕柱以柱底為圓心向下轉大約45度(直角90度的一半),天幕柱頂就是就是E點。

C、D和E都是可以落釘的位置,C、D和E的距離一樣,都係天幕柱的長度,ACB、ADB和AEB都是45度,以下就是用畢氏定理計算出來的結果。


沒有留言:

發佈留言