2017年8月14日星期一

[露營裝備] [露營用品] 營繩 (防風繩) (風繩)

一個帳篷所包含的各樣配件中,營繩算係一般用家最無要求的一項,因為繩平,買帳篷和天幕時原裝大多數都包埋營繩和繩扣,原裝的營繩用落又無乜問題,就算質素差的都要用很多很多次才會斷,所以夠用用家就無再要求。

而很多時用家第一次起佢的天幕,先發現原來營繩唔係好夠,勉強起到,但唔算十分穩陣,有部份牌子會俾足晒營繩,天幕上的孔都有足夠的營繩綁住,但亦有一部份係俾唔足,要2米高的天幕柱用一條繩綁住就想挨一晚甚至兩晚,實在太難度高,小弟的第一次很幸運,雖然天幕都係俾唔足繩同繩扣,因為有很多長輩幫手,而自己又淘了些8mm粗的繩,原本諗住用黎做後備繩綁下其他東西,最後給一些長輩拿了去綁樹,第一次起的天幕穩陣得很,仲擋了好幾場雨。

雖然唔係攀石行山,但買定數十米的繩旁身係無防,一接觸返繩呢樣野,就諗起細個童軍的片段,雖然唔係做左好多年童軍,但記得一條繩可以好多用途,好多繩結可以打,就慢慢去搵心目中最佳的營繩,在淘寶都花了很多學費。

10個實用繩結 (1) 10個實用繩結 (2) 2個營釘結教學


一條好的營繩要有咩特點?
堅韌
要係戶外日曬雨淋,被風吹之餘仲要係帳篷天幕和營釘之間拉扯,堅韌係首要條件

彈性
有少許彈性的營繩可以卸去拉扯的力,係保護帳篷天幕的要素,彈性太多又會使營繩或繩扣容易變鬆,所以彈性少許就夠

反光
夜晚防止小孩或途人被絆倒,一個天幕要用的繩起碼8條以上,加上帳篷的營繩,基本上周圍都係繩,所以用反光的營繩,提醒自己及其他人

顏色鮮艷
即使係日間,用綠色泥色黑色白色的繩都會有機會眼花睇錯又跌一鑊,所以一般附送的營繩都係橙色紅色...等等

輕巧
其實營繩一般2mm至3mm 都夠用,唔同牌子唔同地方生產的繩重量都不同,露營講輕量化嘛

價錢
營繩呢樣東西,發覺一係好平,一係就好貴,無乜中價的產品,平嘅就係淘寶$1蚊1米,$50蚊就50米,貴嘅外國貨就百幾二百蚊先得30米,而係香港舖頭賣的都要$5蚊一米,價錢而言,算係中價貨,但賣嘅其實都係$1蚊1米的淘寶貨 :(


各款露營繩介紹...好伏
Logos 4mm x 30m
以為有牌子係大公司舖頭買無走雞,大陸造唔係問題,點知又粗又唔反光,唯有當普通繩用,呢款都要百幾蚊30米,完全唔值~ 唯一抵讚嘅係包裝上的營釘結教學。




淘寶貨3.5mm x 50m
$1蚊1米,顏色、紋理、質素仲好過Logos 4mm 果款,又夠實淨,係可惜唔反光,不過個人幾鍾意,用黎做浪衫繩或者綁下野都唔錯。




淘寶貨3mm x 50m
$1蚊1米,顏色、紋理、質素都唔錯,勝在反光,真真正正的營繩,唔夠樓上果款實淨,但都夠用了,可能仲好添,因為軟身少少的繩打結會實淨一點,香港舖頭賣$5蚊1米,其實都係淘寶貨,去淘寶買喇~




幾款營繩對比圖
由左至右分別為2mm(Naturehike) 3mm(淘寶貨) 3.5mm(淘寶貨) 4mm(Logos)
最左邊都係淘寶的Naturehike挪客平價貨,$12四條4m,內藏金屬線作反光,不過不失,但配個不合SIZE 的營繩扣,令營繩容易鬆掉。




淘寶貨1.8mm x 20m
$18蚊20米,超幼,算實淨,耐唔耐磨要試過先知,夜間能夠反光,做營繩夠晒輕量,可惜手頭上的營繩扣無咁細SIZE,而其他SIZE的營繩都仲有好多,唯有作掛物或綁物之用。




淘寶貨5mm x 10m 夜光
$12蚊10米,夜光效果不明顯,但勝在夠實淨,亦有一定韌力,這個粗度,買來當作繩索之用,做掛繩、綁樹、綁欄桿、連接天幕...等等。




NatureHike 8mm x 12m
$29蚊 12米,原先預用家當作營繩之用,可自行剪開每條3米,附送4 個快速營繩扣,以這個粗度用左營繩應該綽綽有餘,但當作繩子之用,連接天幕綁緊樹或欄桿,多用幾次就會"梅",繼而斷開,實在不合格。




劣質淘寶貨3mm x 30m
同樣是$1蚊1米,但店主可能找不到足30米的繩給我,就用兩條繩然後火燒焊接給我,接駁位明顯之餘仲唔係好實淨,好似就想斷咁,呢款雖然反光,但質料很差,拿上手會被金屬線界手,第一次唔識買就中伏,最後諗住粗用,但用左幾次後都忍唔住被我掉左。




圖片來源:
深圳穿山甲户外运动
Selpa
naturehike旗舰店
山鹰户外运动装备

沒有留言:

發佈留言